ELEKTRYFIKACJA - odbiór i włączenie prądu na działki

Aktualności

W dniu 15.09.2020 r ENEA zamontowała nowy licznik pomiaru energii elektrycznej zużywanej przez ROD "Puszcza" i podała napięcie do naszej nowej sieci elektrycznej.

Przystępujemy do odbiorów indywidualnych instalacji na działkach – plan odbiorów podawany będzie na tablicach ogłoszeń i na naszej stronie internetowej www.puszcza.szczecin.pl

Procedura włączania prądu na działki:

1. Przegląd instalacji na działce i wykonanie ochronnych pomiarów elektrycznych oraz sprawdzenie poprawności wykonania planu przebiegu kabla zasilającego na terenie działki – płatność, przed podpisaniem Umowy, 40 zł w kasie ROD "Puszcza" lub przelewem na konto ROD "Puszcza"- konto nr

49 1050 1559 1000 0022 6531 6709.

Czynności te wykonuje elektryk wybrany przez zarząd ROD "Puszcza".

2. Podpisanie Umowy z zarządem ROD "Puszcza" na dostawę prądu i włączenie prądu na działkę.

Treść Umowy z zarządem ROD "Puszcza" wraz z Uchwałą Krajowej Rady PZD dotyczącą zasad korzystania z energii elektrycznej w ogrodach działowych wywieszone są na tablicach ogłoszeń oraz umieszczone na naszej stronie internetowej www.puszcza.szczecin.pl., można je też otrzymać w zarządzie ROD "Puszcza"

Przy podpisywaniu Umowy należy:

  • okazać potwierdzenia dokonania odpowiednich opłat, o których mowa w Umowie – opłaty mogą być wnoszone w kasie lub na konto ROD "Puszcza", nr konta jw.
  • dostarczyć plan przebiegu kabla zasilającego przez terenie działki,
  • dostarczyć potwierdzenie pozytywnego wyniku pomiarów - otrzymane od elektryka wykonującego pomiary

3. Odbiór i pomiary instalacji na działce mogą być wykonane przez innego elektryka posiadającego odpowiednie i aktualne uprawnienia. W tym przypadku, wraz z pozytywnym wynikiem pomiarów i potwierdzeniem sprawdzenia przez niego planu przebiegu kabla przez terenie działki, należy dostarczyć ksera odpowiednich aktualnych uprawnień tego elektryka.

Dokumenty do pobrania:

 

Zarząd ROD „Puszcza”